FANDOM

Fabuła

Przekliniak jedzie do Chinlandii (parodia Chin). Klasa 2b ma wypracowanie do napisania. Chłopacy idą do Cyganki Jowity. Ona chce od nich 200 zł. Czesio się dziwi, że nie ma go w kuli. Przez zadrapanie Czesia, Cyganka boi się Czesia. Tym czasem samolot, którym Przekliniak i pluszaki Chłopaków wpada w turbulencje, z czego Przekliniak się cieszy. Pani Frał pierwszy raz w życiu zasypia do pracy. Przychodzi do niej Listonosz z poleconym. Mówi, że Pani Frał ma ponad sto lat. Pani Frał po drodze obok Chłopaków wywraca drabinę. Maślana znajduje (nieudany) sposób na to by nigdy nie dorosnąć. Zamierza wiecznie być w drugiej klasie. Jednak Czesio chce być dorosły i pisać gorzkie żale. Anusiak mu mówi, że jeśli Czesia nie było w kuli u Cyganki, Czesia w ogóle może w przyszłości nie być. Czesio zauważa, że wdepł w kał. Anusiak mówi, że dorośli nie mogą wchodzić w psie kupy, bo mają nakaz. Po tym Czesio już nie chce być dorosły. Przysięgają sobie wiecznie być ośmiolatkami. Konieczko mówi by to zapieczętować. Pieczętują to tym, że drą swoje wypracowania. Czesio jednak by nie zapomnieć co napisał zjada swoją kartkę. Gdy Czesio już zjadł, do Maślany zadzwoniły misie, bo wylądowali w Beijingu (inaczej w Pekinie). Przytulas tęskni za Anusiakiem. Przekliniak, mu mówi, że jeszcze raz tak Przytulas powie i ma w ciry. Zębas ma wymioty. Gdy Przytulas chce go przytulić, Zębas się wydalił na niego. Przekliniak powiedział, że Przytulas ma szczęście, bo Zębas nie pogryzł marchewki. Celnik mówi po chiński jaki misie mają cel wizyty. Przekliniak powiedział po chińsku, że ich celem jest Światowa Wystawa Zabawek. Celnik nie wierzy czy pluszaki. Przekliniak pokazuje metki z napisem Mejd In Poland. Celnik wita pluszaków w Chińskiej Republice Ludowej. Gdy chcą wyjść celnik każe im wziąść ulotki informacyjne. Zębas się dziwi skąd Przekliniak zna chiński. Przekliniak zna chiński z przeróbek. Celnik powiadamia, że pluszaki przyjechały. Tym czasem na cmentarzu pogrzeb. Marcel i Pułkownik zauważają, że to któś ważny, bo proboszcz, się odpicował. Okazuje się, że to arystokrata. Lekcja w szkole. Andżelika mówi, że będzie gwiazdą filmową i, że będzie miała liczne oskary. Chłopacy spóźniają się na lekcje. Maślana zauważa, że Pani Frał śmierdzi. Anusiak, Maślana i Konieczko dostają po jedynce, a Czesio zaś dwie. Pierwszą za brak pracy domowej. Drugą za ohydne kłamstwa. Chłopacy kłócą się z panią Frał, bo i tak nie spełni się to co oni napisali. Gdy Konieczko powiedział, że nikt nie będzie nikim wielkim, Andżelika go zatrzymała, gdy powiedział o aktorach. Maślana smuci Andżelikę mówiąc, że będzie jego żoną. Zajkowski, się dziwi. Mówi, że to nie możliwe. Andżelika dopisuje do swojej pracy domowej, że nie będzie żoną Maślany. Pani Frał pyta co Chłopacy chcą zrobić ze swoim dorołym życiem. Chłopacy na to, że nie chcą urosnąć w sposób napisany w tym artykule trochę wcześniej. Pani Frał pyta Czesia, czy on też chce nie zostać dorosłym. Czesio powiedział, że i tak nigdy nie będzie dorosły, bo nie dożyje i nie będzie mógł wchodzić w kupy. Pani Frał wygania chłopaków do Higienistki. W Chinach jest wtedy noc. Zębas czyta ulotkę na której pisze: Dyspozycji zwiedzających oddajemy nowoczesny program wystawowy. Powstał on dzięki uprzejmości mieszkańców tej dzielnicy, którzy dobrowolnie opuścili swoje domy i wyjechali. Pedeciak się dziwi gdzie pojechali, lecz nie napisali. Przytulas chce na wystawę. Przekliniak woli iść na browar. W szkole Higienistka tłumaczy chłopakom, że nie dorosną. Daje za przykład swojego męża. Pokazuje zdjęcie na którym Marcel ma 43 lata. Higienistka się pyta skąd Chłopacy mają te pomysły Anusiak daje ulotkę. Czesio mówi o tym czego nie widział u Jowity, bo umrze. Jednak chłopacy mówią, że ich rodzice powiedzieli, że nigdy nie umrą. Marcel i Pułkownik idą na cmentarz arystokraty. Dziwią się, bo nie ma alkoholu. Andżelika idzie do Jowity, bo chce wiedzieć czy jej marzenia się spełnią. Amerykanka jest niezadowolona. Zajkowski obiecuje pocichu, że uratuje Andżelikę. Higienistka jak zwykle nie ma dobrej weny. Pani Frał przychodzi do Higienistki po radę. Zofia Frał została zaproszona do kuratorium. Higienistka daje Pani Frał najnowszy numer czasopisma Stylowe Rady. Pani Frał się cieszy. Tata Maślany zauważa zalany moczem sedes. Maślana musi go wyczyścić mopem. Wszyscy w TV cieszą się z budowy hipermarketu. Rodzice Anusiaka zapewniają, że ich syn będzie tam pracował jako król promocji. Konieczko zamierza sprawdzać swój wzrost. Gdy teraz mierzy ma dokładnie 1 metr wzrostu. Tata Konieczki myśli, że jego syn nie może się doczekać jak będzie dorosły. Po drugim zmierzeniu zauważył że urósł około 0,7 centymetra. Pani Frał ogląda sukienki. Żadna jej się nie podoba. Marcela i Pułkownika suszy od alkoholu. Zauważają, że są tylko puste butelki po piwie. Jednak w swoim grobie Marcel znajduje prawie pustą butelkę z wódką. Czesio jednak tak głośno śpiewał Gloria, że butelka pękła. Marcel rozwalił cymbałki Czesia. Pułkownik mówi, że nie wolno śpiewać na miejscu spoczynku. Marcel mówi, że Czesio nie może być dorosły. Marcel nie ma serca go uświadomić, (prawdopodobnie) że Czesio jest trupem. Hrabia wychodzi z grobu. Zajkowskiemu się śni sen, w którym spotyka Maślanę, Sandrę i Andżelikę. Sandra robi bałagan w sklepie. Maślana kupuje różne rzeczy (np. proszek F, będący parodią proszku E). Gdy Maślana i Andżelika rozmawiają z Zajkowskim Sandra wrzuca do wózka swoich rodziców różne rzeczy. Ochrona łapie Zajkowskiego. Okazuje się, że ukradł czekoladę i bułkę. Gdy Sandra powiedziała do swojej mamy: Czy to ten Zajkoś, który w waszej klasie był największym pedałem? Zajkowski się budzi z krzykiem. Na Chińskim Murze siedzieli sobie Przekliniak, Pedeciak i Zębas popijając piwko. Przychodzi Przytulas, który chce do hotelu. Choć Przytulas pił piwo bezalkoholowe, kręciło mu się w głowie bo powąwał kapsle od piwa Pedeciaka. Na kapslu była mucha. Przekliniak wyżucił kapsla tak mocno, że ona doleciała do Czesia. Okazuje się, że Chłopacy mieszkają blisko Wrocławia, choć w odcinku Mikołajki Mikołaj przychodzi do Suwałk. Kapsel wbił się w mózg Czesia. Czesio nagle pomyslał, że muszą coś wymyślić. Według Przekliniaka, wystarczy się odwrócić i już nie ma problemu. Czesio po tym wypluł kapsel. Przez ten kapsel wauważają bilbord z napisem Dziecięcie wieczności. Higienistka jest u Jowity. Higienistka jest dość niemiła dla cyganki. Jowita jej przepowiada, że wyląduje w psychiatryku. Higienistka uważa to za kłamstwo i pobiła cygankę. Chłopacy oglądają horror, w którym Pan Ciemności na wózku dla niepełnosprawnych wzywa nietoperze. Antuan krzyczy by ktoś mu pomógł. Pan Ciemności chce spełnić marzenie Antuana. Sprawia, że Antuan nigdy nie będzie dorosły. Antuan zostaje wampirem. Młody wampir zabija swego stwórcę. Potem jest pokazany napad Higienistki na cygankę Jowitę. Otyła kobieta niszczy kulę i odchodzi. Po wyjściu Higienistki kula się regeneruje. Na cmentarzu nie ma nawet kropki alkoholu. Marcel przynosi świeże piwko. Jednak hrabia zabiera nie żywym alkohol. Chłopacy przychodzą na cmentarz. Przychodzą do grobu arystokraty. Podchodzą do grobu i przypominają sobie, że w filmie wampiry się zmieniały w nietoperze i wilki. Znajdują ledwo żywego nietoperza. Każą nietoperzowi urzyźć ich w szyję. Nietoperz wyzwał Konieczkę, że ten jest sodomitą, bo latający ssak sobie wypił zęba. Po tym Konieczko przypomina, że Antuan zabił Pana Ciemności. Nietoperz przeprasza za to, że Konieczkę nazwał sodomitą. Czesio nie chcę jednak śmierci nietoperza. Anusiak wyjaśnia, że po śmierci nietoperza chłopacy zostaną wampirami. Czesio chce sam zabić wampira. Zajkowski zakochany w Andżelice chce odzyskać jej serce. Pani Frał zwraca uwagę na Zajkowskiego. Ten do niej Czego kCenzura, co? Nie widzisz, że mam zawód miłosny, ruska pindotrypo!?. Zajkowski potem przeprasza. Pani Frał zmdleje. Jedno dziecko przed wyjściem na przerwę kopnęło Panią Frał. Czesio wtedy ulicą ucieka z nietoperzem. Nietoperz dopinguje Czesia uciekającego przed chłopakami. Zajkowski na ulicy rysuje po płotach szepcąc do siebie o zemscie. Czesio zbiegł akurat na Zajkowskiego. Chłopacy nie mogą znaleźć nietoperza. Okazuje się, że ciężarem swojego ciała zgniótł nietoperza. Chłopacy rozmawiają czy to też się liczy w wym, że zostaną wampirami. By to sprawdzić napadają na Zajkowskiego. Przy tym go pogryźli. Po Higienistkie przyszli Policjanci. Potem jeszcze pracownicy szpitala psychiatrycznego. To co przepowiadała Jowita się spełnia. Hrabia zaczyna sadzić krokusy. By Marcel i Pułkownik skończyli z nałogiem hrabia każe im również sadzić krokusy. Marcel radzi by te kwiaty podlać. Pułkownik zaczyna sikać na krokusy, U Anusiaka jest zupa czosnkowa. Anusiak nie je zupy. Konieczko w domu stłukł lustro i przestał się myć. Maślana usuwa z pokoju krzyż. Mówi swojemu ojcu, że jest wampirem. Ojciec Maslany ostrzega swojego syna, że musi uważać na promienie Słońca, ponieważ są one dla wampirów zabójcze. Pani Frał odwiedza Higienistkę. Higienistka ściemnia, że jest łagodna i nieszkodliwa, ale również ze "świrem". Gdy przychodzą lekarze, udaje, że jeden z nich to Maślana, każe się namydlić Konieczką i upłukać się Anusiakiem. Marcel i Pułkownik targają grób. Czesio śni, że śpiewa swoją piosenkę Powiedz mi Dzień Dobry . Nuty idą po całym świecie. Jednak niszczy je chiński mur. W chińskich wiadomościach mówią Władze Chińskiej Republiki Ludowej w trosce o dobro swoich obywateli nie godzą się by ten okazywał Chiny w kłamliwym świetle. Chiny to piękny kraj, w którym ludzie produkują piękne zabawki. Wszyscy jesteśmy Chińczykami. Marcel i Pułkownik ciągną już ostatni grób z wódką. Po jakimś czasie widzą hrabie, który wypił całą wódkę. Pułkownik ma pomysł jak wywalić z cmentarza tego hrabię. Chłopacy kryją się przed światłem słońca. Po drodze spotykają Andżelikę. Mówią jej, że są wampirami. Andżelika zaczyna się zakochiwać w Maślanie. W środku lekcji do klasy wchodzi Zajkowski z policjantami. Mówi, że chłopacy go pogryźli, a Czesio nawet mu pogryzł wacka. Andżelika grozi Zajkowskiemu. Chłopacy nago leżą w Sanepidzie. Bada ich laryngolog. Chłopacy boją się bólu. Lekarz, mówi, że lekarstwo musi boleć, bo takie jest zalecenie NFZ. Pułkownik i Marcel wykopują maszynę do pisania. Pułkownik dyktuje podanie Marcelowi. Cytując: Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przyśpieszenie sprawy hrabiego von Etocha. Prośbę naszą motywujemy osiągnięciami wyżej wymienionego na polu krzemienia trzeźwości i walki z alkoholizmem. Trupy boją się, że Bóg nie przyjmie podania. Chłopacy już nie są wampirami (praktycznie w ogóle nie byli). Mierzą się. Są wyżsi. Myślą, że wstrzyknęli im wodę święconą. Chcą teraz zatrzymać proces rośnięcia grawitacyjnie. Chcą do czapek nawkładać ciężkich kamieni. Inne sposoby to mniej jeść i palić papierosy. Jednak Czesio myśli o Przekliniaku, ponieważ Przekliniak nie rośnie. W Chinach Przekliniak pije litry (może nawet hektolitry) piwa. Pedeciak, Przytulas i Zębas już zasnęli od nadmiaru alkoholu. Tym czasem Maślana dzwoni do Przekliniaka. Czesio z całej siły krzyczy w słuchawkę komórki, bo Chinlandia jest daleko od Polski. Przekliniak mówi Maślanie, że trzeba się zmechacić. Przekliniak zakochuje się w pluszowej pandzie. Przekliniak wyżucił komórkę byle gdzie. Zajkowski chce spowodować mocne mechacenie dla chłopaków. Tworzy truciznę. Test przeprowadza na swojej rybie, Ryba umarła przez rozdrobnienie. Na butelkę z trucizną daje kartkę z napisem Syrop na mechacenie. Laryngolor leczy Higienistkę. Higienistka okazuje się być zdrowa. Hrabia organizuje AA, Higienistka próbuje uciec z psychiatryka. Przekliniak i Panda siedzą na dachu. Panda pyta się, czy podoba mu się tam w Chinach, Przekliniak mówi, że schabowego i bigosu to tam nie mają, ale tortury są na najwyższym poziomie. Przekliniak podczas rozmowy mówi, że zabierze Pandę do Polski. Chłopacy wchodzą w czapkach z kamieniami do klasy. Czapka Czesiowi spadła i ten mówi, że to łupież. Zajkowski udaje, że go boli brzuch i chce na nie krople. Okłamał, że jest to obok syropu na mechacenie, a to trucizna. W Chinach Przekliniak i Panda uprawiali seks. Ktoś chce wejść jako roomserwis. Jednak to chińscy agenci. Aresztują Przekliniaka pod zarzutem zgwałcenia nieletniego skarbu narodowego Chin. Przekliniak powiedział, że on i Panda się kochają. Panda mówi jednak, że Przekliniak ją zgwałcił. Potem agenci przyprowadzili Przytulasa, Zębasa i Pedeciaka. Przekliniak chce na nich na przeklinać. Jednak pozapominał wszelkie wuglaryzmy. Pani Frał chce kupić sobie nową odzież. Nic jej nie pasuje. Są urodziny Marcela. Hrabia gratuluje 4 dni trzeźwości. Każe sdmuchnąć świeczki na torcie i pomyśleć życzenie. Hrabia życzy by to marzenie się spełniło. Marcel w to wątpi. Marcel zgasił śmieczki. Hrabia gratuluje. Otwiera się nagle niebo. Marcel zaczął z radości bluzgać. Za to Bóg cisnął w niego piorunem. Bóg przyjął podanie by Hrabia wstąpił do nieba. Kiedy któryś trup przeklnął Bóg w niego cisnął piorunem. Marcel myśli, że za to szybko nie trafi tam gdzie Hrabia. Marcel ma zawał, lub wylew. Sekundki później widzi swoją żonę. Chłopacy bez Czesia włamują się do gabinetu Higienistki. Ktoś zbił okno, rzucając cegłą. Czesio krzyczy do chłopaków. Anusiak by go ucziszyć rzuca w Czesia cegłą. Chłopacy znaleźli truciznę. Czesio rzuca cegłą. Prawie trafił truciznę. Chłopacy wypili pseudosyrop. Czesio na dodatek zjadł butelkę po truciźnie. Pani Frał jedzie do Kuratorium Oświaty i Wychowania. Dostaje medal. Potem dostaje pomostową emeryturę. Kurator woła karetkę. Mówi jednak, że nie muszą być szybko bo to nic ważnego. Chłopacy są trupami (poza Czesiem, który wcześniej był Zombie) są u Jowity. W nowej wizji nauczycielem jest Zajkowski. By uciszyć dzieci Zajkowski wyciąga broń z szafki. Potem wbiegają antyterroryści do klasy. Okazuje się, że Zajkowski został terrorystą. By Zajkowski trafił do więzienia pomogła Andżela Star. Mówi tam, że Zajkowski proponował jej chodzenie, ale ona się nie zgodziła oraz, że Zajkowski molestował swojego pluszowego misia. Andżelika przyznała, że Chłopacy to pyli jej najlepsi przyjaciele. Zajkowski zabił ponad 80 ludzi. Chłopacy, Higienistka i Pani Frał skończyli jako zombie. Pani Frał ma mieć ekskumację. W państowej fabryce zabawek w Pekinie pluszaki są torturowane. Przytulas ma urwane ucho. Agenci chcą wiedzieć jakim cudem pluszaki żyją. Przekliniak zostaje skazany na śmierć. Czesio czuje, że jego zabawka jest w niebezpieczeństwie. Idzie mu pomóc.

Przepowiedziana przyszłość

Ta przyszłość jest 30 lat po wydarzeniach w serialu. Czyli uczniowie 2b mają 38 lat (Andżelika ma 41 lat).

Maślana i Andżelika

Mąż Maślany. Babcia klozetowa. Zamierza zarobić kokosy w odpowiedniej chwili. Gdy Maślana ma 30 lat rodzi mu się córka - Sandra Maślana. Sandra dobrze się bije.

Anusiak

Anusiak zostaje królem promocji w hipermarkecie, Zostaje wyleczony z alergii. Anusiakowi rodzi się syn w tym samym roku co Sanrda. Syn Anusiaka, jest bardzo podobny do swojego ojca. Ma na głowie kuratora

Konieczko

Przejmuje stanowisko Pani Frał i uczy w nowej 2b. Jest wychowawcą Sandry Maślany i Syna Anusiaka. Wzywa Maślanę i Anusiaka co tydzień na wywiadówki by napić się wódki.

Obsada