FANDOM

Ałtomat - 53 odcinek Włatców Móch

FabułaEdit

W Stołówce Chłopcy nie chcą jeśż zupy jarzynowej po czym Anusiak i Maślana wylewają do podłogi a Konieczko do Czesia który nie chce jeść gdyż ma bulgoty (czyli puszczanie bąków) - Pani frał nakryła ich i kazała im iść do Dyrektora a Czesio ma iść do higienistki.

PoczątekEdit

Chłopcy idą do dyrektora i mówią swoje kary ale Dyrektor nie może gdyż jest zajęty,chłopcy postanawiają pójść na wagary,Czesio pokazuje im zwolnienie gdzie postanawiają pójść do domu Maślany pograć w magicznych wojowników,w czasie gry w komputerze maślany został wykryty Wirus Komputerowy,Anusiak który myśli że to prawdziwa grypa chce cebuly,Maślana zabiera przyjaciół do komputera taty gdyż tam też jest gra o Magicznych Wojownikach,Maślana nie może dojść do gry gdyż tam były aplikacje Giełdowe co maślana przyciska kupuj sprzedaj,kiedy tata Maślany przychodzi prosi aby Przyjaciele poszli i poszli.Konieczko słyszy informacje że doszło do krachu giełdowego i giełda poszła w dół,Tata Maślana dowiaduje się że Maślana dotykał komputerowych aplikacji,Tata postanowił zrobić jedno zacisnąć pasa i zabiera mu tygodniówke (czyli kieszonkowe).Konieczko pokazuje kolegą gazete w której pisze o krachu giełdowym spowodowanym przez maślane,Maślana mówi kolegom że nie będzie miał tygodniowki i że będzie miał kupiony pasek,Anusiak mówi że ubrania będą jemu śmierdziały i aby do niego mówił Pan Anusiak,w Szkole Pani Frał opowiada o bogatym człowieku imieniem Rokofeller który zainwestował w dużą giełde i przez niego giełda została uratowana,Chłopcy widzą automat z batonami,Chipsami i napojami,Czesio tam wlazł gdzie nie może z automatu wyjść,Chłopcy chcą uratować Czesia,Maślana który ukrywa pieniądze mówi że nie ma pieniędzy,Maślana nie chce się z nimi kolegować i każe Czesiowi zrzucać mu rzeczy,po cyzm je ukrywa w Toalecie gdzie spotyka swojego Cienia który postanawia mu pomóc,Maślana sprzedaje jako cinkciarz który nieżle zarabia,na lekcji Anusiak i Konieczko mówią że Maślana wrzystkim w Szkole żeruje na kasie,Wrzyscy w szkole oczekują na wizytatora co przychodzi dostawca Pizzy który daje Pizze dla Maślany co Maślana daje Dostawcy pieniądze,Dostawca nazywa go Rokofellerem i że rzuca robote,Pani Frał mówi że Ludzie Rokofolerra odkryli jego ciemne strony i zostali uniewiniemi,Anusiak chce być niewinny,Czesiowi już się nie dobrze się nierobi gdyż ma Gulgoty,Postanawia podpalić szybe gdyż ma podpalacz co Czesio jest lekko podpalony,Maślana chłopców przeprasza i nie chce nadal im powiedzieć jaką kare przygotowała Pani Frał.

KoniecEdit

Okazuje się że Maślana został wożnym,Cień Maślany mówi że jeszcze się odkują.