FANDOM

Lekcja 44
Gangsta-Dewasta
Placeholder other
Premiera 23 listopada 2008
Od lat 16
Seria 4
Produkcja
Reżyseria Bartosz Kędzierski
Scenariusz Bartosz Kędzierski
Przewodnik po odcinkach
poprzedni
Wprowadzenie Jełro
następny
Miszczu Makulatury
Bódowa, Placek i Splówa - 63 odcinek Włatców Móch

FabułaEdit

Chłopcy dostają kare od pani Frał gdyż wsadzali do nosa Zajkowskiego czekolade gdyż nie chciał do buzi gdyż ma Alergie na Czekolade,Pani frał stawia warunek albo się poprawią albo w Przyszłości będą pracować na budowie

PoczątekEdit

Chłopacy zastanawiają się brakiem Andźeliki. Anusiak mówi że ona pojechała do Paryża,Konieczko ogląda w telewizji dokument gdzie Tata Konieczki mówi że czarny tubylec strzela spluwą.Nazajutrz Chłopacy idą na budowe nowego Centrum Mody gdzie znajdują rurki które postanawiają je nazwać spluwą gdzie strzelają w okna ale Cieć ich zauważa i uciekają od niego,Postanawiają spluwe wypróbować na Zajkowskim gdzie strzelają czekoladą w głowe po czym Zajkowski ma wysypke gdzie trafia do Higienistki,Chłopacy wracają na Budowe ale Cieć z psem ich zauważa i uciekają ale strzelają do psa po czym Pies umiera,Nazajutrz Andżelika wraca z nową fryzurą,Chłopacy obrażają ją po czym Pani frał każe nie zbliżać się do Andżeliki,Chłopacy strzelają plasteliną na jej włosy gdzie Higienistka ją ścieła na krótko,Chłopacy uciekają do Toalety dla Dziewczyn przed Panią Frał,Pani Frał każe aby przyszli z Rodzicami,Chłopacy postanawiają nazwać Andżelike imieniem Paweł,Podczas wywiadówki z rodzicami Czesio wita wierszem Andżelike nazywająć imieniem Paweł,Andżelika płacze,Anusiak na wywiadówce dostaje od taty po D...e wędką,Marcel i Pułkownik proszą aby Czesio cierpiał że też dostał po d...e,Nazajutrz pani frał każę im stać na stojaka gdzie informuje że jutro będzie otwarte Centrum Mody gdzie Andżelika płacze gdyż jej Fryzura była by przedstawiona na konkursie fryzur,Nazajutrz otwarcie idzie dobrze,Chłopacy widzą Ciecia jako Ochroniarza,Anusiak który ma Wędkę rani Ciecia i Cieć pada Martwy,Andżelika wygrywa konkurs Fryzur i chłopcy są przedstawiony jako nowi dyktatorzy Mody.

KoniecEdit

Chłopacy robią fryzury w Szkole a właściwie w Toalecie. Do toalety przychodzi Zajkowski który chce się ostrzyc gdzie Chłopacy spluwają rurą na niego.

CiekawostkiEdit

  • Czesio wspomina o telewizjach TVN i HBO