FANDOM

Lekcja 20
Barbakiu z Mruczusiem
Barbakiu z Mruczusiem
Lekcje Omawiamy "Alicję w Krainie Czarów".
Długość 19:56
Premiera 9 maja 2007
Od lat Od 16 lat
Seria 2
Produkcja
Reżyseria Bartosz Kędzierski
Scenariusz Bartosz Kędzierski
Przewodnik po odcinkach
poprzedni
Druch Boróh
następny
Miś Przekliniak

Barbakiu z Mruczusiem - 20 odcinek Włatców móch.

Prolog

Czesio mówi wiersz:
Nat guwienkiem lata muha.
Hce tam usionść lecz wiatr dmócha.
Wienc kupiłą se parawan.
Lecz guwienko zaprał pawian.

Późnym wieczorem autobus rozjeżdża kota higienistki, Mruczusia. Zaniepokojona pani zapala światło. Następnego dnia Andżelika obchodzi urodziny. Wszyscy śpiewają jej Sto lat. Następnie jubilatka rozdaje cukierki. Czesio za złe zachowanie wychodzi z klasy i nie otrzymuje smakołyku. Na korytarzu spotyka higienistkę, smutną po śmierci kota. Częstuje ją cukierkami, lecz ta z płaczem odmawia.

Fabuła

Czesio w WC robi "cókieraski" (prawdopodobnie z kostki klozetowej). Do męskiej toalety przychodzi Andżelika. Zaprasza chłopców na swoje urodziny. Czesio częstuje ją zrobionym przed chwilą cukierkiem. Po powrocie ze szkoły, na przystanku autobusowym chłopcy zastanawiają się, co dać Andżelice na urodziny. Maślana zabiera z łazienki perfumy, Anusiak skarpetki z szuflady, a Konieczko robi petardę z saletry. W nocy higienistka zakopuje zdechłego kota na cmentarzu. Następnego dnia w tajnej bazie chłopcy pokazują prezenty. O dziwo, Czesio przynosi nieżywego kota. Po wyjściu z bazy chłopcy rozpalają petardę, jednak w czasie wybuchu kot traci głowę. Konieczko sądzi, że poleciała w kosmos.

Po przebraniu się w odświętne stroje chłopcy idą na imprezę u Andżeliki.