FANDOM

Lekcja 44
Gangsta-Dewasta
Placeholder other
Premiera 30 marca 2008
Od lat 16
Seria 4
Produkcja
Reżyseria Bartosz Kędzierski
Scenariusz Bartosz Kędzierski
Przewodnik po odcinkach
poprzedni
Krfawy wtorek
następny
Pździoszczoła i test z majzy
Gangsta-Dewasta - 44 odcinek Włatców Móch

PoczątekEdit

W Czasie gdy Maślana idzie do szkoły spotyka Fikulskiego i Prosika uczniów klasy VIc gdzie zabierają mu Kalkulator

FabułaEdit

W czasie gdy Anusiak gra w koszykówke Fikulski i Prosik zabierają mu Piłkę do Koszykówki,Czesio który musi umyć gąbkę też spotyka Chłopców VIc gdzie zabierają mu gąbkę,Konieczko który widzi ich smutnych postanawia zrobić z nimi porządek ale Fikulski i Prosik biją Konieczke i zabierają Okulary a następnie karzą dać im warunki:Anusiak ma robić Kanapki z Dżemem,Czesio ma przynieść im Piwo,Maślana musi dać im Pieniądze a Konieczko musi za nich robić lekcje,Higienistka gra w magicznych Wojowników jako Palladyn gdzie musi pokonać demona ale Fikulski i Prosik którzy są w tej grze pokonują Palladyna,w Toalecie Chłopacy przynoszą Fikulskiemu i Prosikomi Kanapki,Piwo,Pieniądze i lekcje,widzi to Higienistka która jest zła na nich,Pani Frał każe Maślanie dać dziennik od Podlaszczaka nauczyciela Informatyki gdzie Maślana ma plan jak ich pokonać,Higienistka idzie do Szkoły i znajduje dziennik VIc gdzie wpisuje Fikulskiemu i Prosikowi Jedynki Chłopacy zmierzają się z nimi w Magicznych Wojownikach i pokonują ich.Potem czesio ma pełno Gąbek,Maślana Laptopa,Konieczko okulary a Anusiak gąbkę.

KoniecEdit

Fikulski i Prosik spotykają Palladyna gdzie Palladyn ich pokonuje.