FANDOM

Lekcja 32
Gigant
Placeholder other
Od lat 16
Produkcja
Reżyseria Bartłomiej Kędzierski
Przewodnik po odcinkach
poprzedni
{{{poprzedni}}}
następny
{{{następny}}}
Gigant - 32 odcinek Włatców Móch

PoczątekEdit

Chłopacy zostali wezwani z rodzicami na wezwanie gdyż zostali złapani obklejaniem genitaliów z plasteliny na godło Polski,Rodzice mówią chłopakom jakie kary mają od nich.

FabułaEdit

Konieczko dostaje miesiąc szlabanu na Internet,Telewizje i na Eksperymenty,Maślanie tata zabiera mu kartę kredytową,Anusiak dostaje lanie od rodziców a Czesio nie dostaje bury tylko mówi Marcelowi i Pułkownikowi że to nie on tylko VIc i dostaje od nich Sztandar Polski,w czasie gdy Chłopacy idą do szkoły Czesio przypomina im że dziś pobiją Zajkowskiego,w szkole Chłopacy biją Zajkowskiego i przyklejają mu do oka piłki Ping-Pongowe ale przychodzi Pani Frał i ich nakrywa a Chłopacy dostają wezwanie z rodzicami,okazuje się że również przyklejili Panią Frał do wielu rzeczy aż do ławki,kiedy przychodzą do Higienistki widzą kartkę że jutro będzie przyjmować gdyż świętuje rocznice ślubu z Marcelem i wlewa wódke do pustego grobu,Marcel jest zły że Higienistka co w rocznice leje do grobu wódkę,potem widzi z Pułkownikiem że trumna się psuje i się okazuje w Grobie są wszystkie alkohole które Higienistka mu wlewała,wieczorem Chłopacy się pakują,zabierają rzeczy i pluszaki oraz zostawiają list do rodziców gdyż mają już dość być poniżani przez rodziców i postanawiają uciec na Mazury,potem jadą pociągiem na gapę gdzie Czesio opowiada pluszakom historie Polską,w nocy Zajkowski mówi nauczycielce że chłopacy 2 dni temu coś przeskrobali,Chłopacy idą do toalety gdzie widzą że w toalecie pociągowej otwór jest otwarty na tory gdzie organizują zabawe kto dotyka torów,Przekliniak w pociągu straszy sprzedawce piwa,Marcel i Pułkownik świętują toasty,Nazajutrz chłopaków i pluszaków budzi Rosyjski Kontroler który prosi aby mu dali bilety i Paszporty,okazuje się że się obudzili na granicy w Kaliningradzie gdzie w pociągu kneblują kontrolera i widzą dużo Rosyjskich granicznych,gdzie idą do kańciapy i związują Rosyjskich granicznych i tam się chronią,potem rodzice chłopców idą na policję i proszą aby chłpaków odnalezli,mówią że też zostawili listy,potem przychodzi Higienistka która prosi aby włączyli telewizje w której mówi że jest wojna Polsko-Rosyjska,w telewizji jest mowa że chłopacy z Polski schowali się,związali granicznych i proszą o swoje rządy,Chłopacy wyłażą z kańciapy i śpiewają pieśń Polską.

KoniecEdit

W telewizji jest mowa o żywych pluszakach które zostały nielegalnie przywiozione na granice w Kaliningradzie gdzie ambasador Rosji mówi że jeśli Polskie pluszaki będą szczepione to mogą być bezpieczne.

BohaterowieEdit

Anusiak

Maślana

Czesio

Konieczko

Pani Frał

Rodzice Anusiaka

Rodzice Maślana

Marcel

Pułkownik

Rodzice Konieczki

Zajkowski

Przekliniak 

Przytulasek (Debiut)

Pedeciak (Debiut)

Zębas (Debiut)

Klasa 6c (Wspominani)