FANDOM

Karta Maślany – pierwszy odcinek serialu Włatcy móch, wyemitowany 14 listopada 2006.

FabułaEdit

Czesio opowiada historie o Klasie IIb, w Szkole dzieci hałasują po czym Pani Frał ich ucisza i zaczyna pisać temat lekcji Dom, Szkoła, Dyscyplina, po czym Czesiowi odpada ucho, Pani Frał wysyła Czesia do Higienistki i ten ma się pojawić z rodzicami. W trakcie trwania lekcji bohaterowie źle się zachowują. Anusiak i Konieczko kłócą się stosując wulgarne zwroty, Czesiowi odpada ucho, natomiast Maślana bawi się swoją nową kartą kredytową. Pani Frał konfiskuje kartę oraz nakazuje im, by do szkoły przyszli następnego dnia z rodzicami. Wracając ze szkoły paczka kolegów postanawia spotkać się na jabłonce, aby wymyślić, co zrobić, by nie otrzymać kary od rodziców. W trakcie spotkania budują na drzewie swoją bazę oraz opracowują plan zakradnięcia się w nocy do domu Pani Frał celem kradzieży karty Maślany, co ma przyczynić się do odwrócenia uwagi rodziców od złego zachowywania się dzieci podczas zajęć. W ramach przygotowań wszyscy przynoszą przedmioty mające pomóc w odzyskaniu karty. Czesio zabiera rękę Marcela. Akcja nie udaje się, a dzieci trafiają na dywanik nauczycielki. Z opresji ratuje ich wejście Marcela, który chce odzyskać swoją rękę. Chłopacy widzą brak Pani Frał, której nie ma, natomiast na lekcje przychodzi Marcel, któremu Czesio zabrał oczy. Odcinek się konczy słowami Czesia.

Ciekawostki Edit

  • Odcinek na DVD nazywał się Debet Maślany.