FANDOM

Lekcja 1
Karta Maślany
Placeholder other
Lekcje Dom, Szkoła, Dyscyplina
Premiera 14 listopada 2006
Od lat 18
Seria 1
Produkcja
Reżyseria Bartosz Kędzierski
Scenariusz Bartosz Kędzierski
Przewodnik po odcinkach
poprzedni
nie ma
następny
Nazywam się Anusiak
Karta Maślany - 1 Odcinek włatców Móch

PoczątekEdit

Czesio opowiada historie o Klasie IIb, w Szkole dzieci hałasują po czym Pani Frał ich ucisza, następnie Czesiowi odpada ucho, Pani Frał wysyła Czesia do Higienistki i ma się pojawić z rodzicami.

FabułaEdit

W trakcie trwania lekcji bohaterowie źle się zachowują. Anusiak i Konieczko kłócą się stosując wulgarne zwroty, Czesiowi odpada ucho, natomiast Maślana bawi się swoją nową kartą kredytową. Pani Frał konfiskuje kartę oraz nakazuje im, by do szkoły przyszli następnego dnia z rodzicami. Wracając ze szkoły paczka kolegów postanawia spotkać się na jabłonce, aby wymyślić, co zrobić, by nie otrzymać kary od rodziców. W trakcie spotkania budują na drzewie swoją bazę oraz opracowują plan zakradnięcia się w nocy do domu Pani Frał celem kradzieży karty Maślany, co ma przyczynić się do odwrócenia uwagi rodziców od złego zachowywania się dzieci podczas zajęć. W ramach przygotowań wszyscy przynoszą przedmioty mające pomóc w odzyskaniu karty. Czesio zabiera rękę Marcela. Akcja nie udaje się, a dzieci trafiają na dywanik nauczycielki. Z opresji ratuje ich wejście Marcela, który chce odebrać swoją rękę. Na następny dzień Czesio zabiera oczy Marcela, a do klasy wpada Marcel.

KoniecEdit

Chłopacy widzą brak Pani Frał, której nie ma, na lekcje przychodzi Marcel, któremu Czesio zabrał oczy. Odcinek się konczy słowami Czesia.

Ciekawoska Edit