FANDOM

Ksionszka moim pszyjacielem - 84 odcinek Włatców Móch

PoczątekEdit

Anusiak, Konieczko, Maślana i Czesio zaczynają się bić książkami po czym mają dużo siniaków.

FabułaEdit

Chłopacy dostają karę od Pani Frał za to, że zniszczyli książki i każe im iść dp Oślej Ławki, póżniej Czesio opowiedział wulgarny wiersz i też poszedł do Oślej Ławki, następnie Pani Frał opowiada im, że dzisiaj dzieci z IIB pójdą do świątyni wiedzy, czyli do Biblioteki, na przerwie do chłopców przychodzi Andżelika, Anusiak pokazuje chłopakom jej majtki. W czasie gdy dzieci są w bibliotece, pani bibliotekarka każe im mówić cicho i opowiada dzieciom historię o Jaskiniowcach, którzy są Anusiakiem, Konieczkiem i Maślanę (Czesio jest małpą), następnie bibliotekarka opowiada o kronikach, lecz w czasie gdy Maślana się obudził słysząc opowieści bibliotekarki zobaczył książkę Faraon w której samym Faraonem jest Maślana, a sługami jego są Konieczko i Anusiak, do Faraona przychodzą Andżelika i Zajowski, wkrótce po czym Maślana kazał Andżelike zanieść na pożarcie Krokodylą, Czesio też wystąpił w opowieści, której jest Ceutruoliem, w czasie gdy idą zanieść złoto do skarbnicy i spotyka Mumię którą jest bibliotekarka, potem chłopacy zaczynają bić książkę. Następnie mówią o tym, że dzieci rodzą się w kapuście, potem bibliotekarka mówi dzieciom historię w której Anusiak wspomina spalenie Joanny Darc na stosie, którą jest Andżelika, Anusiak jest sędzią, Konieczko jest jego prawnikiem a Maślana jest tym który pali, Andżelika jest oskarżona o noszenie majtek swojej cioci, w czasie gdy Maślana grozi, że zaraz spali Andżelike ona daje im swoje majtki, Czesio święci majtki i podpala je, następnie chłopacy postanawiają pójść do działu Science-Fiction w której snują, że oni są na Marsie, następnie chłopacy zaczynają się kłocić, Konieczko postanawia pójść się bawić w kosmitów, ale spotykają mężczyzne którym jest Mikołaj Kopernik, który trzyma za uszy Konieczkę i Maślanę, póżniej bibliotekarka mówi, że to jest miesięśnik, póżniej mają już dość biblioteki i idą do toalety. Toalecie Czesio znajduję gazetę Playboy, oglądający chłopacy są zainteresowani Nagimi Kobietami po czym zaczynają się kłócić o gazetę, następnie przez przypadek spuszczają Czesia do toalety.

KoniecEdit

Akcja przenosi nas do rezydencji Czesia, który przypomina Hetha Lefgera wraz z czterema asystentkami, które przypominają Andżelike, gdy jedna daje mu batona Czesio mówi

-Czas sie zwijać,żeby ciągnać.

CiekawostkiEdit

  • W tym odcinku Czesio wspomina żabkę z odcinka 10
  • W tym odcinku występują również postaci m.in: Królewna Śnieżka i Inni
  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawiła się Ośla Ławka