FANDOM

Maksymalna Kontrola - 17 odcinek Włatców Móch

Początek

Pani Frał informuje uczniów o zmianach w szkole i o nowej dyrektorce szkoły, która organizuje z ministrem edukacji program Maksymalna Kontrola, w której mają być megafony i inne rzeczy.

Fabuła

Chłopacy myślą kto jest dyrektor, potem dyrektor zakazuje Higienistce palić papierosy i grać na gitarze oraz montuje w szkole kamery, następnie w toalecie chłopacy postanawiają zrobić sabotaż, lecz podsłuchuje to Higienistka, która po kryjomu pali papierosy w toalecie, chłopacy obklejają taśmą kamery oraz rysują napis MAKSYMALNA KONTROLA PRECZ Z DYREKTOREM. Pani Frał każe Anusiakowi to zmyć, jednak że Anusiak sika na gąbkę, lecz to nie koniec gdyż dyrektorka chce, aby uczniowie nosili mundurki szkolne, chłopacy postanawiają założyć pirackie radio gdzie Czesio kradnie mikrofon z kościoła jednak chłopacy nie mają jeszcze głośnika i pożyczają od Higienistki, która leci do Warszawy i chce porozmawiać z ministrem edukacji. Nazajutrz ma się odbyć apel w szkole. Równo o 8:15 rozpoczyna się emisja radia Wolna Szkoła i audycja dobrze robi na dzieciakach a na apel przychodzi dyrektorka szkoły i chce wyjaśnień kto nadaje nielegalną audycje radiową, Higienistka przyjeżdza do Warszawy i widzi dużo robotów, a następnie to fotografuje, dyrektorka szkoły informuje, że kto jest winny dostanie czekolade,zgłasza się Czesio, wszyscy chłopacy mają iść do pani dyrektor.

Koniec

Chłopacy idą do dyrektorki, która chce ich pobić, lecz  przerywa to informacja w telewizji, że Higienistka odkryła, że minister chciał skonstruować roboty, ale został wyrzucony gdyż nie jest to w formie europejskiej, a Dyrektorka pada martwa i okazuje się, że to robot.