FANDOM

Memęto Mori - 24 odcinek serialu Włatcy Móch

PoczątekEdit

Katechetka informuję swoich uczniów że chłopaki mogą dołączyć jako Ministranci,Andżelika też chcę się dołączyć ale Katechetka zapisuje ją do scholi,Czesio też chciał do scholi ale Katechetka wyznaczyła go jako Ministranta

FabułaEdit

Czesio jest zrozpaczony,Koledzy go pocieszają i informują że jak już będą księdzami to będzie miał własną Scholę,jest niedziela Andżelika nie przychodzi na Scholę,zastępuje ją Czesio,Chłopaki wypijają w całości Wino więc postanawiają zastąpić Wino Coca Colą a Konieczko postanawia saletrą zapalić Kadzidło,trwa Msza Święta Czesio okropnie śpiewa,gdy ksiądz wypija w całości colę to mdleje,a Kadzidło lata,nazajutrz Katechetka wyklucza Chłopaków z funkcji Ministranta,a Czesia ze śpiewania Scholi gdyż Ksiądz ma alergię na kofeinę,Andżelika nie przyszła ponieważ jest Protestantką,chłopacy postanawiają przyłączyć się do wiary Andżeliki,do zboru przyłącza się również pani Higienistka która może dzięki tej wiary może pogodzić się z Marcelem,na Nabożeństwie Andżelika każe chłopakom założyć szaty liturgicznę gdy wszyscy śpiewają to Chłopacy nie rozumią co śpiewają,Konieczko miał słownik Polsko-Angielski gdzie pierwsze słowo to Jezus drugie to Kocha a trzecie to znalazł słowo D..a gdzie tak naprawdę śpiewają Jezus kocha nas ale Chłopacy myślą że oni śpiewają Jezus Kocha d..ę,Chłopacy uciekają,na przystanku spotykają Kierowcę który jest Satanistą i zaprasza ich na mszę o Północy ale chłopacy się nie zgadzają więc postanawiają pójść na Szóstą,Kierowca się zgadza,na mszy Satanisty Anusiak przynosi szaty które należą do jego Mamy gdzie idą na cmentarz gdzie każą otworzyć grób który należy do Pułkownika,Satanista postanawia jego ciało zbeszczecić,ale gdy otwierają trumnę to widzą Pułkownika który się obudził i zaczął mówić,Kierowca mdleje a Chłopacy uciekają gdzie trafiają do Piekła,Marcel postanawia się pogodzić z Higienistką gdzie tego nie próbuje i ucieka,Higienistka się na niego wkurzyła i jest na niego zła za to że się z nim nie pogodziła.

KoniecEdit

Chłopacy zostają wyrzuceni z piekła gdyż dotykali Smołę i Widły,Czesio coś ma ale chłopakom nie pokaże,okazuje się że ukradł z Piekła Jaśka włatcy Ciemności który każe sługom poszukać zaginionego Jaśka.