FANDOM

Lekcja 21
Miś Przekliniak
Miś Przekliniak
Lekcje Dzień Ziemi
Długość 20:56
Premiera 9 maja 2007
Od lat Od 16 lat
Seria 2
Produkcja
Reżyseria Bartosz Kędzierski
Scenariusz Bartosz Kędzierski
Przewodnik po odcinkach
poprzedni
Barbakiu z Mruczusiem
następny
Za kólisami

Miś Przekliniak - odcinek 21 serialu Włatcy Móch.

PoczątekEdit

Czesio na śmietnisku przynosi Misia, Fotel, Pilot do TV oraz Pralkę, gdyż chce obejrzeć Bajuchę (czyli dobranockę), jednak ta nie działa. Wtedy chłopiec idzie do Konieczki, by naprawił pralkę, lecz do skryjówki przychodzi bezdomny złomiarz.

FabułaEdit

Na lekcję przychodzi Czesio który zabiera Konieczkę z klasy i razem się przewracają po czym trafiają do Higienistki, Czesio niestety stracił zęby, a Konieczkowi stukły się okulary, Higienistka daje na jeden dzień Konieczce swoje Okulary, a Czesio musi mieć specjalną gumę. Po szkole Czesio zaprowadza chłopaków na śmietnisko, gdzie wszystko zostało zabrane, razem z Misiem Przekliniakiem, Czesio jest zrozpaczony, okazuje się, że Przekliniak zostawił ślady, ale ślad skończył się w Parku, Konieczko przerywa poszukiwania, gdyż już robi się ciemno, Konieczko w nocy robi z okularów Higienistki wykrywacz trocin, Przekliniak trafił ze Złomiarzem do chatki, gdzie Przekliniak zaczyna przeklinać do Złomiarza, w nocy Czesio zaczyna płakać, Marcel go pociesza i mówi, że Przekliniak się odnajdzie i że, jutro jest dzień Ziemi, w parku Pani Frał organizuje konkurs, na którym każdy kto będzie miał numerek, może zostanie wylosowany w TV i zwycięzca dostanie Nagrodę Niespodziankę,Chłopacy postanawiają poszukać Przekliniaka, ale Higienistka przychodzi i zabiera mu okulary i daje mu stare, gdy Higienistka widzi przez okulary papierek zaczyna po niego iść, złomiarz przychodzi też do parku, gdzie zaczyna kneblować Przekliniaka, chłopacy widzą Złomiarza (nazywanego przez nich Bakterią lub Petronelą) i następnie postanawiają rzucać w niego kamieniami, następnie Bakteria rzuciła w Maślanę kamieniem, Czesio na własną rękę szuka Przekliniaka w skryjówcę, ale gdy szukał go w śmietniku przyjechał samochód ze śmieciami, który wrzuca Czesia do środka, w czasie, gdy chłopacy rzucają kamieniami  Bakteria ich widzi i chłopacy zaczynają uciekać, lecz Maślana się potyka i Bakteria zaczyna go nieść na górę, a następnie go wyrzuca, Bakteria ucieka przed Policją i zabiera numerek Maślany oraz wyrzuca Przekliniaka na ziemię, policjanci znajdują Przekliniaka i wyrzucają go do kosza, Pani Frał gratuluje uczniom w sprzątaniu ziemi, lecz Samochód ze śmieciami wyrzuca układane śmieci wraz z Przekliniakiem, Higienistka nadal szuka papierka, na złomowisku samochód wyrzuca śmieci wraz z Czesiem i  Przekliniakiem i razem się spotykają.

ZakończenieEdit

W TV jest informowane, że numerek 56, który miał Maślana lecz Złomiarz mu go odebrał i wygrywa Puchar Ekologa oraz Nagrodę niespodziankę, którym jest Telewizor, Maślana się nie przejmuje, że wygrał telewizoru, Bakteria ogląda w TV dobranockę, Przekliniak zaprowadza Czesia do pralni gdzie Czesio wreszcie ogląda ukochaną Bajuchę

CiekawostkiEdit