FANDOM

Miszczu makulatury - 64 odcinek Włatcy Móch

PoczątekEdit

Pani Frał pyta się chłopców czy odrobili lekcje, ale oni nie odrobili lekcji po czym Pani Frał stawia im pały, oraz informuje że odbywa się konkurs Makulatury w której uczeń klasy IIB wygra nagrodę niespodziankę.

FabułaEdit

Chłopacy są smutni że dostali pały, gdzie postanawiają wygrać konkurs makulatury gdzie postanawiają ukraść dzienniki uczniów, Czesio musi być na czatach, ale zasypia a Konieczko postanawia go zastąpić po czym przychodzi Pani Frał i nie zauważa ich, po czym Pani Frał zamyka chłopaków na klucz, ale oni się wydostają ze wszyskimi dziennkami uczniów, nawet z dziennikiem IIB po czym Pani Frał zawiadamia Policję o zaginięciu dzienników, nawet chłopaki kradną książki uczniów, a nawet Słownik ortograficzny Policji, potem widzą Zajkowskiego który również zbiera Makulature, po czym go informują że zrywana makulatura to dużo miejsca (choć tak naprawde to kłamstwo), Chłopacy nazajutrz widzą Andżelike która ma dużo gazet z USA które dostała od ojca, chłopacy mówią jej że koło szkoły jest kręcony film o Policjantach, po czym idą, potem w klasie jest organizowana lekcja polegająca na robieniu Papier Marche oraz sztuki Haiku i Origami, Czesio robi kulkę która rośnie, chłopacy postanawiają oddać gazety do skupu za butelki oraz oddać do skupu butelek gdzie zarabiają pieniądze, chłopacy chcą oddać kulę Czesia która rośnie, ale Czesio nie chce ją oddać po czym chłopców przygniata, Faza 2 to budowa robotu wykrywającego jakiś paper który się nazywa Spier-Papier, ale robot zaczyna napadawać na Kioski ruchu, a także do innych ludzi, Chłopacy dostają księdza gdzie dostają od niego święte obrazki, Czesiowi się przyda do kuli, po czym Spier-Papier atakuje księdza, nazajutrz Czesio przywiązuje kulę przed drzwi Kaplicy cmentarnej gdzie zaczyna śpiewać do niej Kolęde gdyż Czesio się jej boi i nawet go chciała przygnieść, ponieważ Kula urosła aż do kaplicy, do szkoły przychodzą chłopcy który trzymają się za pośladki, po czym Pani Frał stawia im pały gdyż pojawiły się nowe dzienniki po czym Dziennik się łamie, Ptak widzi dżdżownice przywiązaną do kuli po czym zaczyna jeść robaka gdzie nagle Kula wymykła się spod kontroli i zaczeła kręcić się gdzie zabiera nawet Policjanta, do klasy wraca Pani Frał wściekła która mówi że ktoś ukradł nagrodę w konkursie Makulatury którą jest IV tonowa encyklopedia PWN-u, gdzie ogłasza że nikt nie wygrał Konkursu, Andżelika się z tym nie zgadza. Chłopacy wychodzą ze szkoły i się okazuje że to oni ukradli Encyklopedie i nagle widzą że ona nie jest ciężka po czym sikają encyklepedie, gdzie nagle Kula Czesia przygniata ich.

KoniecEdit

Kula która już urosła jak wieżowiec jest gdzieś w lesie, po czym chłopacy się pytają kiedy Czesio ich uratuje z tej kuli, Czesio mówi że czemu Maślana zrobił się ciekawski, okazuje się że Policjant przygnieciony przez Kule również żyje.

ObsadaEdit

TwórcyEdit

CiekawostkiEdit

  • w tym odcinku nie wystąpiła Higienistka