FANDOM

Moc Dzikih Małp - 50 odcinek Włatców

PoczątekEdit

W TV rozpoczyna się program Hip-Hopowy z udziałem Wujka Samo Dno gdzie program oglądają Chłopcy z IIB,Tata Maślany chce obejrzeć coś w TV ale Maślana nie chce,Tata daje mu pieniądze,Tata Anusiaka kłamie że potwór chce go zjeść i też dostaje się do TV,Pułkownik daje Czesiowi łyżkę z widelcem po czym Czesio Mdleje a Pułkownik ogląda telewizję.

FabułaEdit

Higienistka ogląda TV i wyrzuca policjantów,Konieczko z tatą oglądają Talk-Show Porycz się w TV,Tata Konieczki daje mu grę komputerową w której Małpa musi łapać banany,Konieczko wiele godzin gra w grę Video po czym zostaje uzależniony po czym Przeklina i chce zapalić Papierosa,Następnie idzie do szkoły w kapturze i bluzie który przeklina i krzyczy do kolegów,Konieczko,Maślana i Anusiak postanawiają ukrywać wulgarność w Szkole,Konieczko obraża Panią Frał po czym trafia wraz z kolegami do Dyrektora,potem bije ucznia klasy VI i chce mu się kraść i brać narkotyki,w czasie gdy Czesio jedzie butami Marcela potycza się z Konieczkiem i sam Czesio teraz przeklina,potem (normalny już) Konieczko wraz z kolegami je obiad i przychodzi do nich Andżelika która informuje że do szkoły przychodzi Wujek Samo Dno i będzie szukał nowych talentów,Maślana obraża rapera po czym Maślana dostaje bęcki od rapera,w czasie występu rapera przychodzi Czesio który śpiewa rap,Wujek Samo Dno zapisuje go do programu,Inne dzieciaki też idą do TV,podczas pójścia do domu Chłopacy widzą Czesia który się siłuje z pomnikiem przypominającym rożka od lodów,w czasie pójścia do TV Czesio obraża ochroniarza i dzieci idą,Konieczko,Maslana i Anusiak (bez Czesia) zwiedzają na własną rękę Telewizje gdzie trafiają do programu Porycz się w TV ale Prowadząca ich wyrzuca,potem idą do teleturnieju 1 z 9 w którym występuje Konieczko a przy nim Anusiak i Maślana ale Konieczko przegrywa teleturniej,Czesio trafia na Prezenterke Talk-Show która jest wulgarna do Rapera,w czasie nagrania Czesio śpiewa psalm,w czasie uderzenia Wujek Samo Dno mówi proze,przychodzi Higienistka która uderza się z Wujkiem Samo Dno.

KoniecEdit

Higienistka występuje w TV zaiskrowana i spiewa że Wujek Samo Dno to sku.....n i ma przezwisko Mrs Higi,Konieczko z tatą oglądają Porycz się w TV gdzie kobieta mówi że przez gre komputerową zjadła Kota,następnie oglądają teleturniej 1 z 9 w której Tata nie poznaje swojego syna,potem daje mu gre o małpach ale Konieczko przynosi dynamitu i inne rzeczy i podpala grę.

CiekawostkiEdit

  • Scenariusz tego odcinka pisze Tomek Przydatek.
  • Odcinek ma inne napisy końcowe.
  • Talk-Show Porycz się w TV to parodia Rozmów w Toku.
  • Teleturniej 1 z 9 to parodia teleturnieju Jeden z Dziesięciu w której prowadzący teleturnieju jest podobny do Tadeusza Sznuka, Prowadzącego teleturnieju.
  • Wujek Samo Dno to parodia rapera Wujka samo Zło.