FANDOM

Mokre sny I - 46 Odcinek Włatców Moch

PoczątekEdit

Maślana ma sen w którym łowi rybe gdzie na wędke przyciąga rekina który chce go zjeść gdzie przerażony się budzi i widzi że się posikał.

FabułaEdit

Jest lekcja a Maślany nie ma,okazuje się że Maślana trafił do lekarza który mu zaleca założenia Pielochomajtów,w czasie gdy Czesio (wyrzucony za drzwi) łapie muche,przychodzi Maślana gdzie mucha trafia do gardła Maślany gdzie trafia do Higienistki która za pomocą lewatywy chce muche odessać ale Maślana (który musi ukrywać pieluchomajty) nie chce ściągnąć spodni ale Higienistka każe gdzie ściąga,w czasie gdy Andźelika przychodzi do Higienistki widzi Maślanę który ma pieluchomajty gdzie proponuje Maślanie taki układ że będzie ją odprowadzał i zawsze nosił plecak oraz będzie z nią chodził aż do końca szkoły,w Bazie chłopacy chcą zabrać haczyki na ryby gdyż w szkole jest organizowany biwak szkolny,przychodzi Andźelika która chce się z Maślaną widywać,Maślana mówi chłopakom prawde gdzie go wyrzucają z bazy i proszą Andżelikę aby była u nich gdzie się zgadza,w domu Tata daje Maślanie ponton,nazajutrz okazuje się że wszyscy się dowiedzieli i się śmieją z Maślany (nawet Higienistka i Pani Frał) w czasie gdy jadą autobusem Anusiak,Konieczko i Andżelika nalewają do Maślany wodę przy spodniach,na biwaku wszystko się śmieje z Maślany gdzie spotyka pewnego mężczyzne który mówi że jest korespondentem Wojennym,Maślana ma sen w którym łowi rybe gdzie widzi Anusiaka,Konieczka,Czesia,Panią Frał,Higienistkę,Andżelikę,Kierowce autobusy i wiele innych którzy pływają w pontonie i się z niego śmieją.

KoniecEdit

Jest Deszcz pani Frał prosi Maślane aby się schronił póżniej gdy deszcz się skończył Maślana się z nich śmieje.

CiekawostkiEdit