FANDOM

Nazywam się Anusiak - drugi odcinek serialu Włatcy móch, wyemitowany 15 listopada 2006.

FabułaEdit

Akcja odcinka rozpoczyna się w szkole, tematem lekcji jest Kim zostanę kiedy dorosne?. Pani Frał pyta się uczniów kim chcą być jak dorosną, Konieczko chce być szefem Nobla i z pomocą najmądrzejszych osób na świecie przejmie władze na ziemi, Maślana chciałby zostać prezesem banku światowego, zaś Czesio piosenkarzem. Anusiak nabija się z nazwisk kolegów po czym mówi że chce zostać politykiem na co uczniowie klaszczą a Pani Frał mówi że wiele osiągnie. Następnie widać Konieczkę Maślanę i Czesia wściekłych na Anusiaka wychodzą ze szkoły do swojej bazy nagle Maślana poczuł dziwny zapach po czym Czesio powiedział że to Konieczko, ten wyciąga z plecaka starą kanapke i oddaje Czesiowi, następnie spotykają Anusiaka który nadal nabija się z ich nazwisk po czym odchodzi. Wściekli koledzy postanawiają znaleźć słowo które obrazi Anusiaka. Maślana szuka w internecie, zaś Konieczko w książkach. Wszystkie próby okazują się fiaskiem lecz powraca Czesio którego Maślana wysłał przedtem na śmietnik by nie przeszkadzał, znalazł tam słownik angielsko-polski, Czesio mówi Anusiak po czy daje słownik kolegom, po przeczytaniu kilku haseł śmieją się, mówiąc „Anusiak ma przesrane”. Potem widać Anusiaka próbującego się ogolić lecz rani się żyletką. Następnego dnia Anusiak wchodzi do szkoły z kartą wyborczą popierającą go na dyrektora tej szkoły wszyscy koledzy i koleżanki śmieją się z niego.Na lekcji pani Frał mówi coś o liściach i drzewach, po czym Maślana pierdną ustami, Pani Frał pyta się kto to? Konieczko mówi że to Anusiak ale on zaprzecza, więc Frał każe mu przeprosić, sytuacja się powtarza lecz teraz Anusiak musi iść do toalety, później słychać Frał która dalej mówi o liściach a potem wrzeszczy na Czesia. Anusiak idzie do kibla, nad drzwiami widnieje napis Dom Anusiaka, a na lustrze widnieje napis Do Domu Anusiaka, kierując się znaka, wchodzi do kabin i czyta słownik który zostawili koledzy po czym jego twarz zmienia kolor na zielony. Wraca do klasy po czym mdleje. Później widać sen Anusiaka, który przedstawia jego nazwisko Odbyciak. Anusiak budzi się u higienistki która nazywa go Odbyciakiem. To ponownie był sen Anusiaka, teraz obudził się w normalny świecie gdzie Higienistka nazywa go normalnie po czym Anusiak płacze i wraca do domu. Po powrocie do domu p pisze coś na koszulce. Później widać chłopaków w bazie nudzący się i Czesia pytającego się kiedy przyjdzie Anusiak. Nagle włącza się alarm to Anusiak przepraszający kolegów za swoje zachowanie, ci wpuszczają go do środka po przysiędze że nie będzie się nabijał z ich nazwisk. Po wejściu do środka Anusiaka, widzimy jego koszulke z napisem Nazywam się Anusiak z przodu i Jestem z tego dumny! na plecach. Pod koniec odcinka mówi że czieszy się że się pogodzili, mówi Czesiowi że ten będzie pisał najlepsze gorzkie żale na świecie, na co Czesio mówie że ma już jeden i śpiewa Odbyciak.