FANDOM

Order dla Maślany - trzeci odcinek serialu Włatcy móch, wyemitowany 21 listopada 2006.

FabułaEdit

Chłopaki bawią się w wojnę. Konieczko oraz Maślana są Amerykanami zaś Anusiak to SS-man, którego zakładnikiem jest Czesio. Konieczko obrywa granatem przy czym rozcina sobie głowę, ku bohaterom przychodzi Pani Frał i widząc co się stało wysyła rannego Konieczkę do Higienistki, ta daje Konieczce order za odwagę by ten nie płakał. Pani Frał karze pseudożołnierzy na forum klasy, chłopaki widząc order Konieczki także chcą mieć taki order, więc robią sobie krzywdę. Anusiak strzelony pistoletem dostaje order, po powrocie do klasy chłopaki za zabawę w wojne dostają kare robić pajacyki, Czesio łamanie wtedy nogę i także dostaje order. Maślana też go chce mieć, dostaje halucynacji i rozmawia sam ze sobą, jego druga osobowość podpowiada mu co zrobić by dostać order, postanowił przytrzasnąć sobie język drzwiami ale pani Frał to widziała, później wysmarował się keczupem i nic. Na końcu kupuje sobie trzy ordery lecz wpada do kanałów. Pod koniec odcinka widzimy Maślane w szpitalu gdzie widzimy go kłócącego się ze swoim odbiciem, które sprawia na końcu odcinka, że on sam sobie robi krzywdę.