FANDOM

Pżdzioszczoła i test z majzy - 45 odcinek Włatców Móch

PoczątekEdit

Chłopacy idą do sklepiku by kupić drożdzówkę

FabułaEdit

Okazuje się że chłopcy chcą otruć Panią Frał gdyż jest test z Matematyki w czasie gdy jest test osa żądli strasznie Czesia i idzie do Higienistki w śnie jest pszczołą spotyka przy ulu Policjantów gdzie oskarzają go o udawanie Osy gdzie zabierają go do Królowej Pszczół którą jest Pani Frał gdzie każe aby Czesio trafi do wosku,Chłopacy chcą się użądlić tak jak Czesio gdzie Maślana kupuje żelki i je rozsypuje gdzie postanawiają je posprzątać gdzie znajdują martwą ose co się żądlą i trafiają do Higienistki gdzie Higienistka robi im zastrzyk na sen gdzie budzą się że Czesio ma włosy jak Ped...a,Maślana jest świerszczem,Konieczko to mysz a Anusiak jest Trutniem gdzie postanawiają pospacerować gdzie spotykają Armie Mrówek w której jest Zajkowski gdzie każe iść na test królowej Pszczół w czasie gdy chłopcy idą z mrówkami spotykają Higienistkę która jest Pająkiem gdzie mrówki straszy śpiewem,Potem chłopacy spotykają Andżelike która nosi kule pełnej Kupy,Potem widzą koniec bajki ale jako Bileter jest Sprzedawczynia Sklepu która nie chce ich wpuszczić do końca bajki i robi Remanent,Czesio postanawia powiedzieć Sprzedawczynie Komplement,Potem Chłopacy leżą na kwiatach gdzie jest Koniec Bajki,Bajkę oglądała Andźelika oraz Pani Frał która je Drożdzówkę od Chłopców.

KoniecEdit

W Szkole nie ma Pani Frał,przychodzi Higienistka która prosi aby uczniowie poszli do domu.