FANDOM

Pochót – 40 odcinek serialu Włatcy móch.

PoczątekEdit

Marcel i Pułkownik w cmentarzu widzą Marie Skłodowską-Curie po czym są zakochani.

FabułaEdit

W szkole jest organizowany Pochód 1 Majowy ale dzieci nie chcą iść na pochód po czym Andżelika i Maślana się z tym zgadzają po czym Pani Frał prosi Higienistkę o porade gdzie postanawia zrobić pochód ale 2 Majowy,po czym Pani Frał informuje że 2 Maja będzie Pochód po czym są zadowoleni,następnie Anusiak,Konieczko,Maślana i Czesio robią transparenty,potem w telewizji jest informacja że doszło do wybuchu Paryża w którym zgineło dużo osób,1 Maja trwa pochód po czym na Cmentarzu Marcel i Pułkownik budzą się u boku Marii Skłodowskiej-Curie po czym są całkiej napromienowani,2 Maja przychodzi IIB na rynek po czym widza Higienistkę wraz z innymi ludzmi gdyż się okazuje to jest Parada Równości,po czym Policja będzie kontrolować pochód,na pochodzie chłopacy widzą że dwoje Mężczyzn się całują,Maria Skłodowska-Curie na cmentarzu robi Marcelowi i Pułkownikowi jajecznicę oraz miksturę,na pochodzie chłopacy widzą Skinheadów którzy chcą pobić wszystkich gości na pochodzie po czym Anusiak,Konieczko,Maślana i Czesio obrażają Skinheadów po czym Skini chcą pobić uczestników ale Higienistka taranuje im droge po czym zaczyna ich atakować gdzie na Cmentarzu Maria Skłodowska-Curie robi im ostatnią miksturę po czym Marcel i Pułkownik mają wyrzuty sumienia,na pochodzie Anusiak,Konieczko,Maślana i Czesio są zachwyceni Higienistką i jej tajnikami Kung-Fu po czym widzą wielki dym i coś tajemniczego słychać gdyż się okazuje to z cmentarza po czym dym idzie do nich.

KoniecEdit

W Telewizji jest mowa że na terenie Polski doszło do potężnego wybuchu po czym 1/4 połowa Polski została ewakuowana po czym Pochód nadal trwa z klasą IIB po czym Pani Frał informuje że jak będą w ratuszu to już pójdą do domu po czym krzyczą hasło Pochodu.

Skinheadowie (Antagoniści)