FANDOM

Pozytywna wibracja - 23. odcinek "Włatców Móch"

PoczątekEdit

Pani Frał po kolejnej pracy wraca do domu i ogląda telewizję.

FabułaEdit

Scena znajduje się w grze "Magiczni Wojownicy". Tym razem chłopacy mają trudną misję do wykonania: pokonać smoka Panczandragona. Gdy chłopacy weszli do jaskini, zastanawiają się, czy w pokonaniu smoka potrzebna jest pomoc, ale Czesio oddala się od chłopaków, którzy chcą go powstrzymać przed obudzeniem smoka, Maślana proponuje Czesia, że dostanie baton z orzechami, ale Czesio nie chce batona i chce ogładzić smoka, a w ostatniej chwili został rozłączony przez Anusiaka. W tajnej bazie chłopacy dyskutują z Czesiem, że nie powinien podchodzić do smoka, który będzie ich zabił, a Anusiak po zalogowaniu każe Czesio stać obok chłopaków. Tymczasem chłopacy wzywają pomoc o pokonanie smoka, niespodziewanie zjawia się Andżelika jako rycerz Angel, to powodowało niezadowolenie chłopaków. Rycerz Angel stwierdzi, że nie jest Andżeliką, ale chłopacy za pomocą zaklęcia odsłonięcia upewniają się czy rycerz Angel jest Andżeliką, a ona po odsłonięciu jest wściekła i rzuca mieczem prosto w smoka, który się obudził, no i gra kończy się fiaskiem. Następnego dnia w szkole, Pani Frał opowiada o tym jak się wydarzyło 40 mln lat temu, w czasie historii Anusiak podrzuca kartkę do Andżeliki z napisem "Masz w ryja", niestety Pani Frał zauważyła Andżelikę spytając, co tam ma, Andżelika donosi Panią Frał na Anusiaka, a on uważa za kapuśkę. Gdy Andżelika pokazała kartkę Pani Frał, która potem każe Anusiakowi wyjść za drzwi, ale zmienia rozkaz, żeby Anusiak siadał i uspokoił się. Gdy Andżelika chce siadać na miejsce, Anusiak podstawia nogę na nią, a Pani Frał każe Anusiakowi uspokoić się i wyjaśnił swoje postępowanie. Zaczyna się bitwa. Na przerwie chłopacy zastanawiają się, co jest z Panią Frał, Andżelika prosi chłopców, żeby przyjęli ją do drużyny po to aby pokonać Panczandragona, ale chłopacy uważają, że nie chcą grać z dziewczynami, co powoduje oburzenie Andżeliki. Następna lekcja jest o dinozaurach. W czasie lekcji Pani Frał trafia do Higienistki, która diagnozuje Panią Frał napięcie seksualne. Proponuje Panią Frał wypróbować Maxi-Vibra-Tronix na pozytywne wibracje. Po wyjściu ze szkoły chłopcy grają ponownie w "Magicznych Wojowników", tym razem znajdują się w "Barze pod zdechłym smokiem" i dyskutują o tym, żeby jeszcze raz pokonać Panczandragona, ale Anusiakowi zżera opinia o stan Pani Frał. Maślana tłumaczy, że jeśli nie pokonają Panczandragona, to nie dostają smoczej zbroi. Chopacy teleportują do jaskini smoka, ale pojawia się Andżelika jako Skrytobójca Anhelikos, która oferuje im swoją pomoc, ale chłopacy chcą, żeby Andżelice wreszcie dotarło, że nie gra się z dziewczynami. Chłopacy przyłączają się do ataku ze smokiem ale on ziaja ogniem i gra znowu kończy się kleską. Chłopacy opracowują plan, żeby zdenerwować Pani Frał, a do tego nasłać Wujka Jędrasa. Pani Frał wypróbuje Maxi-Vibra-Tronix. Następnego dnia w szkole, chłopacy czekają na Panią Frał, której nie ma w czasie lekcji, a okazuje się, że jest u Higienistki, która razem z nią dyskutują o mężczyznami. Pani Frał siedząc w swoim domu chce w Internecie znaleźć swojego mężczyznę i znajduje grę "Magiczni Wojownicy". Tymczasem Wujek Jędras przychodzi do Maślany, który planuje, żeby jego Wujek poszedł do Pani Frał. Chłopacy znowu grają w "Magicznych Wojowników". Tym razem znowu w "Barze pod zdechłym smokiem", Konieczko każe chłopakom nie oglądać się, że Andżelika znowu jest po to aby chłopacy przyjęli ją do drużyny ale oni uważają, że jest tępa. Pojawia się Palladyn, wzywa chłopaków do współpracy z pokonaniem Panczandragona. Wujek Jędras przychodzi do Pani Frał.

ZakończenieEdit

Wujek Jędras pokazuje sztuczkę z taboretem dla Pani Frał, ale ona wyrzuca go za drzwi.Po pokonaniu Panczandragona chłopacy dostają smoczą zbroję i oddają hołd Palladynowi, a Pani Frał, po raz drugi wypróbuje Maxi-Vibra-Tronix.