FANDOM

Pranie mózgów - 9 odcinek Włatców Móch

Początek

W czasie gdy chłopacy robią wulkan saletrowy przychodzi do nich Anusiak, który pokazuje im film dokumentalnym o Hitlerze, lecz Anusiak zostaje wystrzelony do Bazy, gdzie chłopacy postanawiają też się wystrzelić.

Fabuła

W Bazie chłopacy oglądają film dokumentalny o Hitlerze, zafascynowani Hitlerem postanawiają zostać faszystami. Na przystanku autobusowym biją dziewczyny, a w szkole chłopaków, ale Pani Frał ich nakrywa lecz oni nie oddają jej naszywek i mówią faszystowskie wyrazy, w czasie apelu zorganizowanym przez Panią Frał na apel przychodzi Czesio, który nosi sztandar Hitlerowski i śpiewa hymn Niemiec, Pani Frał mdleje, Higienistka mówi Pani Frał, że kiedyś chciała wystrzelić bombę atomową na Hiroszime, Pani Frał puszcza chłopakom film dokumentalny o Stalinie, Czesiowi jedynie podobał się Stalin, gdyż miał większe wąsy niż Hitler. Nazajutrz chłopacy zostają Komunistami i zabierają chłopakom pozostałym spray i robią krążownik aurora z rur drogowych i ze śmietnika, ich celem jest szkoła, ale krążownik wybucha na nich, gdzie poparzeni trafiają do Higienistki i mówią, że Pani Frał zabroniła im być komunistami i muszą obejrzeć jakiś film dokumentalny, Higienistka im wybiera film dokumentalny o Amerykańskich pilotach, a w Bazie oglądają filmy amerykańskie, następnie przychodzą do szkoły ubrani w mundury Amerykańkie i w ciemne okulary, Pani Frał zaprasza arabskich gości do klasy, chłopacy myślą że to terroryści i biją ich, Pani Frał mdleje.

Koniec

Odcinek kończy się słowami Czesia, który mówi, że arabom nic się nie stało i Pani Frał zabiera im ciemne okulary i mundury oraz każe im obejrzeć film dokumentalny o tolerancji.