FANDOM

Pszypadek Czesława - 26 odcinek Włatców Móch

PoczątekEdit

Na początek odcinka mówi Druid Setryiu z odcinka 7, który wspomina odcinek 5 i 6 i zaprasza na odcinek.

FabułaEdit

Chłopacy widzą Czesia, który nie chodzi i stoi chodząc, potem w szkole Pani Frał zaprasza profesora Jana Bonka, gdyż Higienistka jest na szkoleniu, profesor Jan Bonk widzi co się dzieje z Czesiem i zabiera go do szpitala, gdzie ma mieć robiony Rezonans Magnetyczny, lecz to nic nie daje, chłopacy widzą swoje kartki leczeniowe, Anusiak ma mieć usuniętą przegrodę nosową, u Konieczki jest podejrzane ADHD i musi połykać pigułki, a Maślana ma mieć usunięty język. Maślana postanawia przerobić kartę leczenia na Zajkowskiego, następnie przychodzi Higienistka która jest zmęczona Szkoleniem (gdyż się okazuje szkolenie to uprawiany seks z lekarzami), Jan Bonk postanawia zrobić Czesiowi hipnozę, gdzie spotyka w drzewie (w jego mózgu) Druida Setryu i Przekliniaka i postanawiają odplątać drzewo, Anusiakowi usuwają przegrodę nosową, Konieczko testuje pigułki na Filipku (myszy), który mówi ludzkim głosem, Konieczko też testuje to na sobie, Czesio trafia na cmentarz, gdzie muchy żądlą psychologa, a następnie Psycholog trafia na Rezonans Magnetyczny i ma bardzo słabą pamięć, lekarz zaprasza Higienistkę na następne szkolenie, chłopacy widzą jak Anusiak dobrze mówi i postanawiają to nagrać magnetofonem Psychologa, który ma Czesio, ale Czesio widzi muche, która jest na nosie Anusiaka po czym Czesio uderza dyktafonem w nos Anusiaka i Anusiak znów ma przegrodę nosową.

KoniecEdit

Zajkowski trafia na usunięcie języka, gdzie się bardzo boi.